Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Μια κουκουβάγια στους ώμους...

Θυμάμαι πριν από ενάμιση χρόνο ζητούσα την γνώμη μαμάδων σε ένα μαμαδοφόρουμ για το θέμα των πρώτων γενεθλίων του Βίκτωρα, είχα αποφασίσει για το κεντρικό θέμα να είναι η κουκουβάγια. Ελάχιστες απαντήσεις που έλαβα τότε ήταν θετικές, αλλά το τόλμησα και από τότε αγαπώ ιδιαίτερα την κουκουβάγια! 
Λόγω αυτής της συμπάθειας δημιουργήθηκε αυτό το σακίδιο που προοριζόταν για δώρο σε ένα δίχρονο κοριτσάκι. Βρισκόμουν σε μια κατάσταση χαράς και ευτυχίας και αυτό αποτυπώθηκε όπως φαίνεται στο σακίδιο, έγινε ένας πανικός χρωμάτων!
Αυτή η δημιουργία είναι ολοκληρωτικά δική μου, είμαι πολύ ευχαριστημένη για το πως κατέληξε η αρχική ιδέα μου! Αν και περίπλοκη και δύσκολη στην εκτέλεση, εξαιτίας των απλικέ στοιχείων και πολλών λεπτομερειών, όλα πήγαν μια χαρά, δεν χρειάστηκε να ξηλώσω και να ξαναράψω τίποτα!! :)







Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω δυο καινούργιες φίλες, την Ελένη (Ζουμπούλι!) και την Miranta (miranta's little garden) που μου έδωσαν το ίδιο βραβείο! 
Κοριτσάκια μου, σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνατε!


35 σχόλια :

  1. χε χε!!! Είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!
    Πανέμορφη τσάντα! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόποπο!!! Με γεια η τσάντα! Είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τσαντούλα σου είναι προσεγμένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και έχει πολύ ωραία χρώματα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, καλά... Δεν υπάρχει! Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ το τσαντάκι! Θέλω κι εγώ έναααααααα!!!!.... Να το παίλνω να πηγαίνω στο κολείο μου!... Ή έστω στη δουλειά μου!... ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα χα!!! Είναι τέλεια!!!! Και του πάει απίστευτα!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη!!Επαγγελματική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφη τσαντούλα!...τι ωραία κουκουβάγια!...τι ωραία χρώματα!...πόσο καλή δουλειά!...
    Μπράβο Αναστασία!...Να την χαρεί ο μικρούλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ;
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ , ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΟ!!!!!
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλια , επαγγελματική δουλειά. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αναστασία μου ειναι καταπληκτικη! περιττο να ξαναπω οτι ζηλευω, εχω γινει βαρετη πλεον! τυφλα να χουν κατι αλλες παιδικες τσαντες που σου μειωνουν και το budget κανα 100ευρω!!
    μηπως να αρχιζες να τις πουλας;;;
    αν το αποφασισεις δηλωνω πρωτη πελατισσα και θελουμε κατι σε νιαου χιχιχιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορώ να πηγαίνω με τέτοια στη δουλειά??? Φανταστική!!!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω, πω τι όμορφη που έγινε!!!!! Έχω πάθει πλάκα με το ταλέντο σου Αναστασία!!!!!
    Πανέμορφη και πολύ προσεγμένη δουλειά!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι ταλέντο τελικά! Κι αυτά τα υφάσματά σου...τι πανέμορφα...τι χαρούμενα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αναστασία πολύ όμορφα τα υλικά που χρησιμοποίησες για την τσάντα κουκουβάγια!!! Δεν έχω λόγια όμως να πω για τα υλικά που χρησιμοποίησες για την δημιουργία του υπέροχου νεαρού...έκλεψε την ανάρτηση!!!!Πραγματικά καλοδουλεμένη, ίσια γαζιά, απόλυτη συμμετρία στο γάζωμα, πολύ καλό το απλικάρισμα και πάλι θα πω τα υφάσματα φανταστικά!!!Φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η πιο όμορφη, πιο πρωτότυπη, πιο ιδιαίτερη, πιο "σοφή" τσάντα που έχω δεί!!!! Για το πόσο καλοδουλεμένη είναι δεν έχω λόγια! Είσαι απίθανη, Αναστασία!! Χίλια μπράβο! Φιλάκια και στα οκτώ μαγουλάκια (δεν βάζω τον συζυγο για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας- χαχα!!) !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ όμορφο και χαρούμενο το σακίδιο!!
    Εξαιρετική δουλειά έκανες πάλι Αναστασία!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι χαρούμενη που είναι!!!!Κι εγώ την κράταγα άνετα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλα δεν υπαρχει η τσαντα!!!!! Ειναι τέλεια!!! Αυτά βλέπω και ενώ δεν μπορώ να βάλω ουτε την κλωστή στη βελόνα θελω ραπτομηχανή τρομαρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάαααααααααααρα πολύ ωραία. Πιάνουν πάρα πολύ τα χέρια σου στα ραφτικά. Ό,τι και να κάνεις είναι ένα θαύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι τέλεια που είναι!!!Πολύ γλυκούλα και με υπέροχα χρώματα!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλεος κυρία μου, πόσο ωραία μπορεί να είναι αυτή η τσάντα!!!!! love, love, love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειναι τελειαααα πολυ ομορφα χρωματα οπως παντα,τελειο δωρακι ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    Μεγαλωσε ο μικρουλης πολλα φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πωπωπω μα είναι τέλεια! Υπέροχη πραγματικά! Εγώ θα την κρατούσα πάντως. χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχ είναι τέλειοοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αναστασάκι μου είναι πανέμορφα το ταλέντο σου δεν παίζεται!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αναστασία, μπράβο σου. Μανούλα τριών μωρών, που σημαίνει ελάχιστος ελεύθερος χρόνος, ασχολείσαι με δύσκολες κατασκευές. Φαντάζομαι πόσο θα χάρηκε το κοριτσάκι, που την πήρε σαν δώρο. Τυχερό!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εισαι ΑΣΤΕΡΙ στην ραπτικη...αν δεν το λεγες πως ειναι δικη σου δεν θα το πιστευα...ειναι φανταστικη.....χρυσα αυτα τα χερακια σου...λατρευω τις κουκουβαγιες και οντως τα χρωματα σου ειναι υπεροχα....πραγματικα εχω χασει λιγο τα λογια μου...τετοιο οιστρο ευχομαι να εχεις συνεχεια φιλη μου...εγω παντως αν εκανα κατι τετοιο θα το κρατουσα για μενα...εγινε καταπληκτικο!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά, είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ! Και σου το λέω εγώ που έχω δει στο ίντερνετ άπειρες κουκουβαγιοτσάντες! Μπράβο σου! Τέλεια, τέλεια!
    Αγαπάμε λοιπόν κι οι 2 τις κουκουβάγιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αααα θα τρελαθώ! Τι καταπληκτική τσάντα είναι αυτή???? Τώρα σε ανακάλυψα! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η!!!! Έχω δίκιο που θαυμάζω την δουλειά σου!! Αψεγάδιαστη!!Ράβω κι εγώ,χωρίς να έχω μάθει, γιατί η μαμά μου ήταν καταπληκτική μοδίστρα κι αυτή...αλλά είμαι λίγο ανυπόμονη στο ράψιμο, ή μήπως δεν έχω τεχνική;;!!Μάλλον αυτό!!Φιλάκια γλυκιά μου χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σήμερα σε βρήκα και σίγουρα θα σε επισκέπτομαι! Η τσάντα είναι απλά τέλεια! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι καταπληκτικό!!! Πολλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή