Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Νεσεσέρ καλλυντικών

Τις προάλλες δοκίμασα να φτιάξω δυο απλά νεσεσέρ και δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα... Φαίνονται άσχημα οι ραφές στο εσωτερικό τους, έχω κολλήσει και ψάχνω να βρω τον τρόπο για να το διορθώσω. Μάλλον θα πρέπει να το δω σαν κατασκευή τσάντας και να φτιάξω ξεχωριστά μια φόδρα και να μπει μέσα στο τέλος της εργασίας, αλλά μου φαίνεται λίγο χρονοβόρο. Υπάρχει πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος? Κορίτσια, αν έχετε οποιαδήποτε άλλη ιδέα θα ήταν ευπρόσδεκτη...


36 σχόλια :

  1. Καλημέρα!!! Πολύ ωραία και πολύ πρακτικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! εκπληκτικά. Νομίζω πως πρέπει να αντιμέτωπίσεις ξεχωριστά την φόδρα σου(ριγέ) και το εξωτερικό ύφασμα. Να γαζώσεις τις γωνίες σου ξεχωριστά σε κάθε ύφασμα και να αφήσεις αγάζωτο ένα μικρό κομμάτι στη φόδρα μέσα από το οποίο θα περάσεις όλη την κατασκευή στο τέλος θα το ράψεις με εξώραφο αναγκαστικά αλλά θα είναι τόσο μικρό και εσωτερικά που δεν θα φαίνεται.
    Νομίζω αυτό το tut είναι ίσως πιο σαφές από τα δικά μου μπλα μπλα:
    http://prettymodern.typepad.com/its_a_pretty_modern_life/2009/08/zippered-box-pouch-pattern-and-tutorial-fully-lined-with-photos.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι!!!! Ακριβώς αυτό που σκεφτόμουν, αλλά δεν ήξερα πως να το υλοποιήσω...
      Ευχαριστώ πολύ, Σοφία μου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου φαίνονται πολύ όμορφες και τα υφάσματα απλά φοβερά! Από πού τα προμηθεύτικες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα υφάσματα μου τα έκανε δώρο η πεθερά μου. Είναι κάτι δείγματα από υφάσματα κουρτινών...

      Διαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι και το δικό μου http://ikaxela.blogspot.com/2012/03/man-gift.html το ίδιο εσωτερικό είχε. Είχε μαύρο ύφασμα όμως και δε φαίνονταν τόσο οι ραφές. Όπως ανέφερε παραπάνω η Σοφία υπάρχει τρόπος να γίνει και όπως είπες κι εσύ είναι χρονοβόρο. Πάντως το δικό σου είναι πολύ ωραίο αν και καταλαβαίνω ότι σε "τρώει" γιατι είσαι της λεπτομέρειας! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο σου Αναστασια!! δεν σε ειχα γνωρισει νωριτερα, αλλα ειναι εντυπωσιακο το ποσο ωραια πραγματα -χρηστικα- φτιαχνεις με το υφασμα!! πολυ ομορφα ολα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αναστασία.
    Έκανα μια μεγάλη περιήγηση στις αναρτήσεις σου και έχω ενθουσιαστεί για την ποιότητα και την αισθητική των κατασκευών σου! Τι χρώματα και σχέδια!

    Εύγε σου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχα.... ιδιαίτερα το μπλε-καφέ, το λατρεύω!! Οι ραφές τους, απ'ότι βλέπω στις φωτογραφίες, είναι πολύ όμορφες... Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω, αλλά δεν ξέρω να φτιάχνω ούτε νεσεσέρ ούτε τσάντες!! Καλή συνέχεια, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δηλώνω άσχετη τελείως με το θέμα, πολύ θα ήθελα να κάνω κάποια μαθήματα ραπτικής. Τα νεσεσέρ σου δείχνουν πολύ όμορφα, πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα και πολύ πρακτικά! Εγώ που είχα πλέξει νεσεσέρ , έραψα ξεχωριστά τη φόδρα και τη γάζωσα μαζί με το φερμουάρ. Δες εδώ:http://blegmenokouvari.blogspot.com/2011/04/blog-post_08.html ένα. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥΥΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα κλάψω !!!!! Θέλω κι εγώ να μάθω !!! Είναι τόσο όμορφα και γουστόζικα αυτά που φτιάχνεις! Με έχεις ξεσηκώσει! Φιλάκια !Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ τα βρίσκω υπέροχα!!!Μακάρι να μπορούσα να τα φτιάξω και εγώ έτσι και δε με ένοιζαν ούτε ραφές ούτε τίποτα!!!Δεν τα πάω ίσια στη μηχανή...νομίζω πως στο χέρι τα φτιάχνω καλύτερα!!!
    Σε φιλώ γλυκιά μου κοπέλα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΣΥ ΑΔΙΚΗΣΑΙ...ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΡΑΠΤΡΙΑ ΤΟΣΩΝ ΩΡΑΙΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!!ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ!!!!!!!!ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΦΙΡΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!
    Α! ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΡΑΒΕΙ ΤΗΝ ΦΟΔΡΑ ΧΩΡΙΑ, ΟΜΩΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΑΖΩΣΕΣ.
    ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ με την φίλη μου Έφη.Είναι υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ομορφα!!!ωραιο υφασμα!!μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπεροχο...το ραψιμο ειναι τελικα μια χρυση βελονια στη Γυναικα..εγινε τελοιο..να σε καλα Αναστασια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εμένα πάντως μου αρέσουν και έτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα έγιμαν τα νεσεσέρ. πράγματι το εσωτερικό τα χαλάει λίγο, για κάποιον που κοιτάει τις λεπτομέρειες φυσικά και θέλει ένα άψογο αποτέλεσμα. Η λύση της φόδρας, είναι η πιό καλή.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναστασία πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει ένα βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομορφα τα νεσεσερ.Οσο για το εσωτερικο τους μια λυση ειναι η φοδρα ,δευτερη να κανεις ζικ ζακ στη μηχανη λιγο πιο πυκνο απο το καρικωμα, ετσι θα εχεις καθαρες ακρες χωρις ξεφτια και αν θελεις κανεις εξωγαζο ετσι που να δημιουργησεις πλακοραφη. Στολιζει εξωτερικα και μεσα δεν πετανε οι ραφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ωραια υφασματα δεν μου λες θελω να σκεφτεις ευκολες ιδεες για θηκες κολιε σκουλαρικιων και δαχτυλιδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρώτη φορά σήμερα που μπήκα στο blog σου και έχω πάθει πλάκα με το ταλέντο σου!!!! Όλα όσα έχεις παρουσιάσει είναι τέλεια!!!! Μήπως να αρχίσεις να τα πουλάς???????/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αναστασία μου γλυκειά, τί επαγγελματική ,καθαρή, τέλεια δουλειά είναι αυτή που κάνεις;!!Μπράβο σου!!Και αυτό που βλέπουμε είναι μόνο χόμπυ;!!Μπράβο σου!!!φιλακια πολλά σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου γλυκιά μου Αναστασία με τις πανέμορφες κατασκευές σου.!!! Και αυτό που σε προβληματίζει δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά είμαι σίγουρη ότι θα το βρεις.!!!Πολλά πολλά φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αναστασία μου είναι πανέμορφα τα νεσεσερ που έφτιαξες, τα υφάσματα που χρησιμοποίησες πολύ όμορφα!Να περάσεις πολύ όμορφα αύριο καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κι εμένα πολύ όμορφα μου φαίνονται!!Χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και γω συμφωνώ, δεν ξέρω για τις ραφές αλλά τα υφάσματα είναι απλά θεϊκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή