Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Πιτζαμούλες και για ύπνο!

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρό κοριτσάκι, τρελαινόμουν να φτιάχνω ρουχαλάκια για τις κούκλες μου. Κάτι φορεματάκια - υπερπαραγωγές! Τι ράψιμο στο χέρι, τι βελονάκι... ακόμα και με βελόνες έπλεκα, όλο λέω να το πιάσω πάλι - μπας και θυμηθώ τίποτα (ουφ, έλλειψη χρόνου!). Εεε, τώρα τελευταία έχω την εντύπωση ότι "επιστρέφω" στην παιδική μου ηλικία! Ένας από τους λόγους που ξεκίνησα το ράψιμο τους τελευταίους δυο μήνες ήταν αυτό - να φτιάχνω ρουχαλάκια για τον μικρό μου! Η αρχή έγινε με τις παντόφλες και είπα να ανεβάσω το επίπεδο, ράβοντάς του - ένα παντελονάκι. Το παντελονάκι τελικά έγινε πιτζαμούλα, γιατί αυτό ήταν το μόνο πρόχειρο ύφασμα στο σπίτι. Ένα κομμάτι γάζας είναι βασικά, πολύ λεπτό και ελαφρύ ύφασμα, ότι πρέπει για καλοκαιρινή πιτζάμα! Το παντελόνι δεν με δυσκόλεψε καθόλου, μετά από λίγη ώρα το είχα έτοιμο, αλλά κάτι μου έλειπε... Μα το μπλουζάκι, φυσικά! Έτσι πήρα ένα απλό άσπρο t-shirtάκι του και το έκανα πιο αγορίστικο ράβοντας πάνω ένα αυτοκίνητο, με το οποίο ο Βίκτωρας ξετρελάθηκε! Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια χαρά για ένα ρουχαλάκι από τόσο μικρό παιδί, με την αντίδρασή του όμως με έκανε να νιώσω υπέροχα!
Δείτε χαρές που κάνουμε...
Και εδώ το σετάκι...

17 σχόλια :

  1. Αναστασία μου , έ(γ)ραψες!!!!Μπράβο, ωραίο σετάκι και ο μικρούλης γλύκας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά τα κατάφερες Αναστασία μου! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφες πιτζαμούλες!!! Να σου ζήσει το αστεράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα το σετακι του ομορφουλη σου
    κανε τον μια σφικτη αγκαλια απο μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι πιτζαμούλες και ο μικρός σου τρέλα!!! να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες οι πυτζαμούλες και ο Βίκτωρας ενα κουκλί!!!Οσο εμπνέεσαι απο αυτη τη φατσούλα ,θα δημιουργείς υπέροχα κομμάτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκέτη γλύκα οι πυτζάμες! Τώρα που άρχισες περιμένουμε και άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το πυζαμάκι καθώς και το blog !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τι να πρωτοπω για το ομορφο μοντελο?η για τα ομορφα ρουχα που του εφιαξες.μπραβο Αναστασια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως να μη χαρεί τοπαιδάκι ,τόσο όμορφες πυτζαμούλες που του έφτιαξε η μαμά!!!Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι πιτζαμούλες είναι αυτές??? Και τι μωρό είναι αυτό???? μπράβο και για τα δύο...!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θέλω κι εγώ τέτοιες πιτζαμούλες και τέτοια γελάκια!!! να είσαι πάντα καλά να φτιάχνεις όμορφα πράγματα για το αγγελούδι σου και για όσους αγαπάς... φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα!Μου αρέσει τρομερά το πυτζαμάκι σου και το πιτσιρικάκι σου!Πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνεις! Την τσόχα απο πού την προμηθεύεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ πολυυυυύ!!!!!!

    elena, την τσόχα την αγοράζω από ένα κατάστημα που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, συγκεκριμένα στην Καλαμιώτου 8-10.

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αναστασία
    Είναι πολύ όμορφες.Με την ραπτική δεν τα πάω καλά, και με την καλή έννοια μόλις τις είδα ζήλεψα.Μπράβοοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το χαμόγελό του!!!!!! Πάντα ευτυχισμένο να είναι το παιδάκι σου.
    Πανέμορφες οι πυτζαμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι κούκλος γιός είναι αυτός και τι υπέροχες πυτζάμες! Να σου ζήσει και όλη η οικογένεια!!! Έχει τις ματάρες σου ο Βίκτωρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή