Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Μια θηκούλα και το δωράκι μου!!!

Σήμερα το απόγευμα, ενώ κοιμόταν το παιδάκι μου και είχα λίγη ώρα στην διάθεσή μου, έφτιαξα αυτή τη θήκη για τα γυαλιά του Βίκτωρα. Ακολούθησα τις οδηγίες της χρυσοχέρας Νάντιας, και μέσα σε λίγη ώρα είχα έτοιμη τη θηκούλα, την έκανα με χονδρή επένδυση για να μην χαλάσουν τα γυαλάκια μας.

Να σας δείξω και το όμορφο δωράκι-έκπληξη που παρέλαβα εχτές. Ήταν ένα πακέτο από την αξιαγάπητη Μάγδα, που είχε ένα γλυκούλικο πινακάκι για το παιδικό δωμάτιο, καθώς και ένα αρωματικό, που μοσχομύριζε!! (αλήθεια, Μάγδα, τι έβαλες μέσα?!?). Δεν είναι θαυμάσιο το δωράκι μου?!? Εγώ ξετρελάθηκα.... Μάγδα μου, ευχαριστώ πάρα πολυυυυυύ!!


8 σχόλια :

  1. Είναι πολύ τυχερός ο μικρούλης σου!Πολύ γλυκιά κατασκευή, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελεια η θηκουλα!!!!καταπληκτικη και πετυσημενη η επιλογη του μοτιβου!ειναι υπεροχη...
    φιλακια πολλα Χ2 και να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η θήκη!!!!!
    Κ το δωράκι πολύ γλυκό κ χαριτωμένο!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηθήκη σου υπέροχη και το δωρακι σου μεγεια.

    Να έχετε υγεία να τα χαίρεστε.

    καλη εβδομάδα με φιλια μαγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που σου άρεσε!Μέσα έχω βάλει , αρωματικό ποτ πουρί, με αύρα ωκεανού νομίζω ήταν το δικό σου!Κάποια είχα κάνει με λεβάντα και κάποια με αύρα ωκεανού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική θήκη! Τι τέλειο ύφασμα αυτό!
    Ευχαριστώ για το..."κομπλιμάν"!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα συμφωνησω και εγω τελειο υφασμα, τελεια θηκη!!!
    τις αγορας ειναι μονοτονες και χωρις στυλ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή