Τρίτη 24 Μαΐου 2011

It's time to give away!!! Δωράκι!!

Ήρθε ο καιρός λοιπόν να γιορτάσω και εγώ τους 100+ αναγνώστες μου!!! Χαίρομαι πάρα πολύ που με στηρίξατε τόσο πολύ σε αυτήν την προσπάθεια!! Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να ενδιαφερθούν τόσα άτομα μέσα σε δυο μήνες και κάτι.... Σας υπερευχαριστώ!! Με κάνατε πολύ χαρούμενη με τα γλυκά σχόλιά σας και με τις επισκέψεις σας!! Για να σας ευχαριστήσω, σας έφτιαξα μια θηκούλα με τα αναγκαία είδη ραπτικής.

Είναι μια μαλακή θήκη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα κοσμήματά σας ή διάφορα μικροπραγματάκια. Ελπίζω να σας αρέσει. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να φτιάξω κάτι καλύτερο, εκτός του ότι έχω τον μικρό μου με λίγες μυξούλες και θέλει συνέχεια αγκαλίτσες, ήμασταν και σε έναν γάμο στην επαρχία και από προχτές που γυρίσαμε δεν έχουμε συμμαζευτεί ακόμα (έχω ένα βουνό ρούχα να σιδερώσω)!
Αν θέλετε να το αποκτήσετε αφήστε ένα σχόλιο μέχρι τις πέντε Ιουνίου και αν θέλετε διαδώστε το!

37 σχόλια :

  1. Αναστασία μου εύχομαι να μας χιλιάσεις!!!!!!!
    Πολύ ωραίο το δωράκι σου..... μακάρι να το κερδίσω!!!!!
    Περαστικά και στον μικρούλη σου.....
    Φιλιά - Νατάσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το θέλουμε , το θέλουμε!Καλέ το ξέρεις ότι έχεις κερδίσει στο δικό μου giveaway!?περιμένω την διεύθυνση σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορω να πω οχι σε ενα τετοιο δωρακι!!!!!
    το θελω και εγω.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπλκτικο το δωρο σου μου αρεσει παρα πολυ!!!!θελω πολυ να κερδισωωωω! φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! Πολύ τυχερή όποια κερδίσει το δωράκι σου... Είναι πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το δωράκι σου!Σου εύχομαι να τους 1000 τους αναγνώστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μονο μας αρεσει???ειναι τοσο πρακτικο,ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχο!!!Ευχαριστούμεε..όλο κ περισσότερους αναγνώστες να έχεις!!!
    Φιλιά!!!!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο δωράκι και ολα οσα φτιάχνεις!!!
    Καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή αρχή, να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! Ευχαριστώ που έγινες μέλος του μπλογκ μου.
    Το μπλογκ σου είναι υπέροχο και το δωράκι σου επίσης υπέροχο!!!! Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. περαστικα στον ζουζουνο σου...πανεμορφο δωρο...συγχαρητηρια για τους αναγνωστες...ευχομαι να τους χιλιασεις...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πάρα πολύ όμορφη η θηκούλα και φαίνεται και πολύ χρηστική. Όσο για τις μυξούλες... εμάς έχει καταντήσει προίκα μας πια. Περαστικά στο μωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αναστασια να τους 1000εις τους αναγνωστες σου! Ειναι τοσο ομορφη η θηκουλα που εγω θα την εκανα θηκη για charms για τα ευχολογια μου μιας και απο ραπτικη δεν εχω τιποτα...τωρα που το σκεφτομαι! Να ναι καλα η μαμα μου χιχιχιχιχι
    Φυσικα θα σε αναρτησω στο blog μου οχι μονο για το δωρο αλλα γιατι επιπλεον το blog σου ειναι σουπερ και αξιζει να το βρουν και αλλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρακτικότατο δώρο και καλόγουστο! Μπράβο σου, σε ευχαριστούμε! Περαστικά στο παιδάκι σου και πάντα να είμαστε καλά να διαβάζουμε τις ωραίες αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Αναστασία! Να τους χιλιάσεις!
    Πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες και πολύ πρακτικό!
    Να'σαι πάντα καλά, να χαρίζεις δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Anastasia mou einai poly glykoula i thiki sou!kai poly praktiki!kali mas epityxia!xixi! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύχομαι πολλές εμπνεύσεις και εμείς να απολαμβάνουμε έστω και web-ικά τις δημιουργίες σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αναστασία μου το blog σου είναι υπέροχο! Εχω ενθουσιαστεί! Μπραβο σου για τις εξυπνες ιδέες και τη δημιουργηκότητα που εμπνέει! Οσο για το δωρακι είναι τεεεελειο !
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!Να'σαι καλά να χαρίζεις και να κερδίζεις δωράκια όμορφα όπως το δικό σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έξυπνο, όμορφο και χρήσιμο το δωράκι σου!! Τα συγχαρητήρια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. να τους χιλιάσεις!!
    είναι υπέροχο το δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kαλως σε βρηκα!Μακαρι να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλώς σε βρήκα! περαστικά στο μικρούλι σου και εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς σε βρήκα!Εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!Πέρνα και από μένα!Δίνω το πρώτο μου δωράκι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. υπέροχο δωράκι!!!
    Εύχομαι οι αναγνώστες σου να γίνουν πολλοί πολλοί ακόμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. να τους χιλιάσεις!!!περαστικά στο μικρούλη σου!!!εξυπνο το ...δωράκι....μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θέλω να ελπίζω ότι ο μικρός έχει αναρρώσει, όσο για το σίδερο θα το έχεις τελειώσει αλλά αυτό δεν τελειώνει ποτέ!!! Σιχαίνομαι το σιδέρωμα αλλά μου αρέσουν τα καλοσιδερωμένα μοσχοβολιστά ρουχαλάκια...
    Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και τις αναρτήσεις σου!!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα...να τα χιλιάσεις..και να είσαι πάντα καλά να χαίρεσαι το μικρό σου...Το δωράκι σου υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ξέρω μια ψυχή ( την κόρη μου ) που με τα 3 μικρά έχει...βουνά άπλυτα..πλυμένα..ασιδέρωτα...Σαν ιδέα υπέροχη και αρκεί που το βλέπεις ξεχνάς; τα..βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα. Πολύ ωραίο και χρήσιμο το δωράκι σου.
    Εύχομαι να τους χιλιάσεις του αναγνώστες σου και να είσαι πάντα γεμάτη με φρέσκες και καλόγουστες ιδεες να μας εμπνέεις!

    Καλή Συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!Είναι υπέροχη η θηκούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς σε βρήκα!!!Εύχομαι τα καλύτερα για το μπλογκάκι σου το οποίο είναι έτσι κι αλλιώς πανέμορφο...Και το δωράκι, καταπληκτική ιδέα...Σε περιμένω και στο δικό μου σπιτάκι, να δεις, για να μπορώ κι εγώ σε λίγο καιρό να γιορτάζω τους 100 αναγνώστες μου...Καλές δημιουργίες και να χαίρεσαι τον μικρούλη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. να τους κανεις χιλιους κ ακομη παραπανω,.,καλες δημιουργιες ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μάλλον άργησα αλλά δεν πειράζει...να τους χιλιάσεις κοπέλα μου...πολύ ωραία σελίδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Tι τέλεια πράγματα που φτιάχνεις?
    Μπράβο σου!!!!
    Φυσικά θέλω πολύ να κερδίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή